Far til fire går om bord i LEGOLAND®

Lørdag den 6. oktober får LEGOLAND besøg af en af Danmarks mest folkekære familier, Far til fire. Familien skal sætte deres egne LEGO® minifigurer til søs i et sejlskib i Miniland.

Det er 59 år siden den første Far til fire film havde premiere, og blot 2 dage efter Danmarkspremieren på den 15. film i rækken, “Far til fire til søs”, besøger skuespillerne fra filmen LEGOLAND.

På det store lærred kan man opleve, hvordan Far, de fire børn og Onkel Anders kommer på en udfordrende opgave som besætning på et gammelt træskib.

I anledning af premieren på den nye film besøger Onkel Anders i form af skuespiller Jess Ingerslev i fuld udklædning og de fire børn LEGOLAND, hvor de vil placere deres helt egne LEGO® minifigurer i et tilsvarende LEGO sejlskib kl. 11.00 i Nyhavn i Miniland.

”Far til fire og Miniland har begge gennem mange år været omdrejningspunkt for hyggelige familiestunder på kryds og tværs af generationer. Derfor er det også helt naturligt at forene dem i LEGOLAND. Vi glæder os meget til at se familien sejle af sted sammen i Miniland,” siger Henrik Höhrmann, direktør i LEGOLAND.

Mød elefanten Bodil og få en autograf
Det er ikke kun Far til fire familien, der gæster parken den 6. oktober og som skal placere deres minifigur i Nyhavn i Miniland. Lille Pers trofaste følgesvend, tøjdyrselefanten Bodil Kjær, er også med på udflugt.  Derfor har modelbyggerne i LEGOLAND naturligvis også bygget en model af den lysegrå, rullende elefant, så hun kan komme med om bord på skibet i Miniland.

Når skibet er sejlet af sted, kan parkens gæster hilse på både familien, elefanten Bodil og måske også få en autograf fra skuespillerne med hjem? Der vil desuden være mulighed for at deltage i konkurrencen om spændende Far til fire præmier.

For yderligere information kontakt venligst PR og pressekoordinator Julie Møller Sloth 7950 1819 eller julie.sloth@legoland.dk

Far til fire til søs Far og lille Per
Lille Per og Bodil