X Factor stjernerne skyder koncertsæsonen i gang i LEGOLAND®

Hent Pressemeddelelse her

Den 4. maj har LEGOLAND® sat et stort X i kalenderen. Her indtager årets vinder af X Factor, Chresten, nemlig scenen i LEGOLAND sammen med finalisterne Karoline, Wasteland, Amanda, Anna og Lusanda. Pladeaktuelle Line fra sidste års X Factor er dagens konferencier.

Koncerten i LEGOLAND er den første fælleskoncert, finalisterne skal spille sammen efter det store X Factor finaleshow, der blev afholdt i marts i Boxen i Herning. Deltagerne optræder med en række af de allermest mindeværdige numre fra tv-programmerne, og Line fra sidste års X Factor vil guide publikum gennem den musikalske rundrejse som dagens konferencier. Hun vil også underholde med et par af numrene fra sin nye plade.

”Genkendelsens glæde lyser ud af øjnene på både store og små gæster, når vi afholder X Factor koncert i LEGOLAND. Hvert år har vores gæster og stjernerne på scenen en fest sammen, hvor børnene og deres forældre synger med på og danser til de hits, de har set på TV hjemme i stuerne, og som særligt for børnene er en stor oplevelse at høre live,” siger event chef i LEGOLAND, Claus Pedersen.

Igen i år kan de yngste gæster under 150 cm opleve koncerten i et særligt børneområde tættest på scenen.

Stjernerne skriver autografer
Selve koncerten bliver skudt i gang af Billund Garden kl. 13.00 på Eventscenen bag Polar Land, men allerede fra kl. 12.00 varmer LEGOLAND op med LEGO® byggekonkurrencer, hvor gæsterne kan bygge de mest kreative, røde X Factor ”X’er”, og deltage i konkurrencen om et eksklusivt møde med stjernerne. Den heldige vinder bliver udråbt kl. 16 fra Eventscenen.

Efter selve koncerten kl. 16.15 er alle X Factor stjernerne klar til at hilse på de fremmødte fans, og hvis man er heldig, kan man også få en autograf fra sit idol med hjem.

Koncertområdet er åbent den 4. maj kl. 12-17. På LEGOLAND.dk kan man indtil den 27. april købe billetter til LEGOLAND + X Factor Koncerten med 20 procents rabat.

For yderligere information, kontakt venligst PR & pressechef Jonas Søndergård på 7950 1801 eller jonson@legoland.dk

Chresten til X Factor i LEGOLAND

Chresten